Nomenament de Joan Ribas com a Cap d'Estudis del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals

A partir de l'1 de juliol, la direcció d'ESCI-UPF ha nomenat al Dr. Joan Ribas com a nou cap d'estudis del Grau en Negocis i Màrqueting Internacionals (GNMI). El Dr. Ribas substitueix a la Dra. Mercè Roca, qui ha ocupat aquesta posició fins ara.

El Dr. Joan Ribas és doctor en Economia per la UPF i compta amb una àmplia trajectòria acadèmica i professional. Actualment és professor i coordinador acadèmic a ESCI-UPF, on imparteix diferents assignatures i realitza investigacions en àmbits com la macroeconomia, l'economia internacional, i l'economia del medi ambient, entre altres. La seva experiència inclou també la docència en altres institucions com la UAO-CEU, la UPF i la UdG, i és membre del grup de recerca Research in International Studies and Economics (RISE).

La Dra. Mercè Roca, a qui agraïm la seva dedicació i excel·lent tasca com a cap d'estudis, seguirà vinculada a ESCI-UPF com a directora del Master of Science in International Business (MScIB) i coordinadora acadèmica de l'àrea de Màrqueting i Investigació de Mercats. La Dra. Roca, doctora en Management per la Leeds University Business School, ha estat un pilar fonamental en el desenvolupament i l'èxit del programa GNMI, i continuarà contribuint amb la seva experiència i coneixements.

Ens complau donar la benvinguda al Dr. Joan Ribas en el seu nou rol i li desitgem molts èxits en aquesta nova etapa.