Public-Private Collaboration in Sustainable Projects

Idioma:

Tipus d'assignatura: Optativa

Descripció

Public-Private Collaboration in Sustainable Projects is an elective, second-term course in the MSc in Sustainability Management. The course presents the business case for employing Public-Private Partnerships (PPP) in projects that involve sustainability management. PPP are critically important in meeting the challenge of sustainable development and growth but they are complex instruments. The design and execution of PPP with a sustainability mission require specific knowledge and skills that the course intends to provide to the participants.

Assignatura que pertany al Master of Science in Sustainability Management, si ho desitjes pots consultar l'informació completa del curs.

Professor/a Càrrec

Ramon Xifré

Titulació:

Doctor en Economia (Universidad Carlos III de Madrid)
Màster en Economia i Filosofia (London School of Economics)
Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials (UPF)

Biografia:

Ramon Xifré és professor a ESCI-UPF i investigador del Centre Sector Públic - Sector Privat de l’IESE. Ha dirigit nombrosos projectes de recerca sobre polítiques de foment de la competitivitat (internacionalització, innovació i dinamisme empresarial) a Espanya i la UE i col·labora amb el BCE en el seu grup d’investigació sobre competitivitat. Entre el 2009 i el 2011 va ser vocal assessor a l’Oficina Econòmica del President del Govern espanyol. Ha estat membre del Consell d’Administració de l’ICEX.