Tècniques de comunicació i gestió de la informació

Asignatura del Grau en Negocis y Màrqueting Internacionals

Información académica

Codi:

Créditos:
6 ECTS

Idioma:
Català / Castellà

Tipus d'assignatura: Bàsica

Descripció

Comunicació en les organitzacions empresarials. Planificació de la comunicació estratègica. Disseny i gestió de bases de dades i fulls de càlcul. Expressió oral i escrita en llengua catalana i castellana.

Resultats d'aprenentatge

Aprendre a buscar, analitzar, valorar i sintetitzar la informació. Aprendre a elaborar, presentar i defensar arguments. Aprendre els valors de la multiculturalitat: respecte, igualtat, solidaritat, compromís.

Assignatura que pertany al Grau en Negocis y Màrqueting Internacionals, si ho desitjes pots consultar l'informació completa del curs.

Professor/a Càrrec

Pelayo Corella

Coordinador

Titulació:

Màster en Història (IHJVV-UPF)
Llicenciat en Periodisme (UPF)
Llicenciat en Geografia i Història (UB)

Biografia:

De formació periodística i historiador, és professor d’ESCI-UPF des de la primera promoció. Després de dirigir Formació Contínua a ESCI-UPF durant sis anys, i d'exercir com a Content Strategist en aquesta mateixa universitat, actualment ha tornat a la direcció del Màster en Retail Internacional, que compagina aquesta tasca amb la docència i amb conferències sobre retail i internacionalització de les empreses. Ha participat en la redacció de llibres i informes sobre l’evolució del comerç i és coautor del llibre Negociación intercultural.

Joan Marimon

Titulació:

Enginyer de Camins, Canals i Ports (UPC)

Biografia:

Joan Marimon ha ocupat càrrecs de gestió en empreses de serveis de formació en l’àmbit de les TIC, sempre alternant-los amb la docència, des del 1984. Actualment és professor a ESCI-UPF (des de la primera promoció) i imparteix el mòdul de Gestió de la informació de l’assignatura Tècniques de comunicació i Gestió de la informació (GNMI). També és professor associat de la Facultat de Ciències Econòmiques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i proporciona formació i mentoring a empreses.